PESTA BUKU di PWTC





Alhamdulillah, aku dapat cuti lamaaaaaaa untuk Malaysia Election DAY!!
Dalam hati : Oh yeay!! Dapat pergi Holidayy la pasnie..
Cameron HIGHLANDddddddd here we come!!!!! 
(over uollss)hahaha





Firstly selepas tahu dapat CUTI, mestinya lah aku balik rumah dulu. Cuti lame kan?
Aku nie pantang ckit kalau ada cuti lebih2 nie. Mesti datang sintom2 HOMESICKku.hehe  
apa lagi, hari tue aku balik naik BAS!!!haha BAS?? Yela aku naik bas aritu. 
BULAN RESTU namanya.
1st time kot untuk sem 5 & 6 2013 aku naik bas tue.. haha
perasaan CUAK + gelabah + bla3 semua ada..hoho
padahal dari FORM 4 kot aku dok naik bas memanjang balik umah.
almaklum la, classmate semua da bawak kereta, so demand da lah aku jadi nye,
BALIK + PULANG nak naik kereta ja..hahaha Opsss..



my fav bus >.<

tula lame sangat xbalik naik bas.huhu  sebelum sampai tuh aku call abang bam suruh amik.haha
nak die amik aku betul2 lepas aku turun bas. ngade sungguh~ anak sape nie?hihi
lame tak manja2 ngn bam tu. 




Lepas tu, bam ajak p PWTC die kate ade pesta buku.
Ade ke die cakap nak park je kat „pekeliling“ tuh. Hah? Bukan jauh ke nak p PWTC dari pekeliling? Aku paksa die jugak jalan sampai pwtc.hihi malangnya bam tetap xnak caye, sob3 abis pusing2 baru die sedar jauh jugak.hahaha tau pun! Kesian lemak2 aku nie kalau nak jalan berbatu2.hahaha
last2 die tanya aku nak parking mana nnt. Nasib la da biase g THE MALL tuh,hihi.
Ingat nak park je kat THE MALL tuh TAPI korang nak tahu tak? Terkejut den, THE MALL da tak xde..haha maksudku shopping complex tu da tak beroperasi da. Patut la sebelum nie ada SALE.hihi (sempat lg fikir tentang sale.ish3) so park la kat hentian putra,lepas parking tuh terus pergi PWTC, jalan,jalan,jalan.. memang banyak sangattt orang menjual buku2 kat situ.. bukan tue je, budak sekolah pun ramai.huhu dok melilau2. Jumpe publisher dari karangkraf.haha nieyh mesti banyak novel2 nieyh.. terus ajak bam masuk! Wahhhh betul la.. memang banyak buku2 disitu.. semua less 20%++. 




Hah mane nak dapat buku less sampai 20%? Boleh guna voucher buku lagi. MPH pun baru 10%.hihi kepada yang minat novel alaf 21 yang lama2 dulu time kat sekolah dulu pun dijual dgn harga 10RINGGIT! Bestttttt gilak!! mase duk mencari2 buku tuh dengar announcement yang TUN Mahathir datang. Excited jugak la. Ingat nak tangkap pic ngn die. Tapi die tengah sibuk mengulas tentang POLITIK.huhu terus ajak bam balik~

koleksi buku (bace ke tak nie)haha

Sekian.
p/s: happy dapat buku baru, lagi happy dapat pow voucher buku bam.hahaha


zikir jum





#jaga diri. jaga iman. jaga hati
p's: Jom kita menjadi seseorang! semoga dipermudahkan. aminn
sumber : zikir , bukukarangkraf 

Comments

Popular posts from this blog

jimat tapi Mewah dalam Majlis Pertunangan

10 Tempat Free di Langkawi

Korean food in kuantan