Flying lecturer (part 2)


Hai-hai
Kita sambung balik cerita hari tu okay?
Kenape fakulti aku ade flying lecturer nieyh ya? 
Lecturer Malaysia dah tak dak dah ke?hehehe

Okay, untuk pengetahuan, aku amik kos dwidegree 
(tapi tak dwidegree pun sebab testDaF aku 12 je)sOb3 
dwidegree nieyh lagu mane pulak? dwidegree in mechatronic pulak tu? 
Tak de keje pulak aku nak amik DUA degree in one field yg same.huhu 
nak wat cmne? Aku isi UPU dapat course tu. BUT Alhamdulillah. J 


First time masuk paper.hihi *malu*
6 julai 2010


eyh aku xjawab lagi dwidegree tu apa kan? 

Okay,course dwidegree nieyh or dwi ijazah nie sebenarnye 
kos baru di UMP yang berkerjasama dengan Hochschule Karlsruhe,Germany(HsKA)
Tapi tak ade la baru sangat, aku da nak masuk tahun 4 next sem.hehe
Btw i’m a 1st batch in this course. So memang jadi bahan experiment kaw2 la kan.huhu 
end of this course, sape yg lepas dengan jayanya akan mendapat DUA degree daripada UMP and HsKA. Aku? Ermm kalau nak dapat pun kena repeat sampai lepas syarat die TestDaF 16. Sob2. TestDaF tuh macam MUET la, de listening, writing, speaking and reading. BUT alle sind in Deutsch sprache.huhu


nieyh la sijil yang bakal dapat oleh student dwidegree =)


Balik semula pada flying lecturer, pada sem 5 dan keatas kiteorg semua2 akan belajar sesetengah subjek dengan lecturer dari HsKA. Semua dalam Deutsch kot! OMG!! Tapi, sekarang da sem 6, so far Alhamdulillah.. faham la kan. Walaupun translate je memanjang.haha translate2 pun, PASS jugak subjek tu..hehe thanks Allah! but lecturer dari sana memang BEST! Dorang akan ajar SATU persatu tau! macam cikgu sekolah but sehr2 oHsem! Dorang tak ada rase erti PENAT even kelas kteorg dari 9 hingga 5. HEBAT kan? Kalah lecturer sini.huhu lecturer paling OhsEm sekali name die Herr Keller. Die sangat baik dan kelakar dan penyabar dan tinggi dan..(amboi banyaknye dan aku)hehe

Life is beautiful rite?, enjoy it! J


nie la Herr Keller, tinggi kan? =)


yang nieyh Herr Scherf dan Herr Herwig 
dorg ajar mase sem 5 tahun lepas ;)




Lastly, shopping blazer untuk interview internship.hehe eksaited beb!haha ;)

nak show off jugak!haha 
lurve u rumate!
thanks 4 everything =)





enjoy-enjoy jugak kan, zikir jangan lupa ya!

سُبْحَانَ اللهِ وَالْحَمْدُ للهِ وَلاَ إِلَهَ إِلاَّ اللهُ وَاللهُ أَكْبَرُ
Maha Suci Allah dan segala pujian bagi Allah serta tidak ada Tuhan
melainkan Allah dan Allahlah Yang Maha Besar

ok DONE! Happy Wednesday!


#jaga diri. jaga iman. jaga hati
p/s: nak zikir terapi boleh tak? ade sape2 nak bagi? :D
sumber : utusan, zikir 

Comments

Popular posts from this blog

jimat tapi Mewah dalam Majlis Pertunangan

10 Tempat Free di Langkawi

Korean food in kuantan